Flytte Gjennomsnittet Aapl


What039s forskjellen mellom flytte gjennomsnittlig og vektet glidende gjennomsnitt Et 5-års glidende gjennomsnitt, basert på prisene ovenfor, ville bli beregnet ved hjelp av følgende formel: På grunnlag av ligningen ovenfor var gjennomsnittsprisen over perioden som er oppført ovenfor, 90,66. Bruk av bevegelige gjennomsnitt er en effektiv metode for å eliminere sterke prisfluktuasjoner. Nøkkelbegrensningen er at datapunkter fra eldre data ikke veier noe annerledes enn datapunkter nær begynnelsen av datasettet. Dette er hvor vektede glidende gjennomsnitt kommer til spill. Veidede gjennomsnitt gir tyngre vekting til mer gjeldende datapunkter siden de er mer relevante enn datapunkter i den fjerne fortiden. Summen av vektingen skal legge til opptil 1 (eller 100). Når det gjelder det enkle glidende gjennomsnittet, er vektene fordelt like mye, og derfor er de ikke vist i tabellen ovenfor. Sluttpris på AAPLThe Perfect Moving Averages For Day Trading (AAPL) Daghandlere trenger kontinuerlig tilbakemelding på kortsiktige prishandlinger for å få lynrask kjøp og salg av beslutninger. Intradagstenger innpakket i flere bevegelige gjennomsnitt tjener denne hensikten, slik at rask analyse som fremhever nåværende risiko samt de mest fordelaktige oppføringene og utgangene. Disse gjennomsnittene fungerer også som makrofiltre, og forteller den observerte næringsdrivende de beste tider å stå til side og vente på gunstige forhold. Å velge riktig bevegelige gjennomsnitt øker påliteligheten til alle teknologisk baserte daghandelsstrategier. mens dårlige eller feiljusterte innstillinger undergraver ellers lønnsomme tilnærminger. I de fleste tilfeller vil identiske innstillinger fungere i alle kortsiktige tidsrammer. slik at næringsdrivende kan foreta nødvendige tilpasninger gjennom diagrammets lengde alene. (Se også: De viktigste flytende gjennomsnitt for investorer.) Gitt denne uniformiteten, vil et identisk sett med bevegelige gjennomsnitt arbeide for scalping teknikker så vel som for kjøp om morgenen og salg om ettermiddagen. Trader reagerer på forskjellige holdingsperioder alene ved hjelp av kartlengden alene, med scalpers som fokuserer på 1-minutters diagrammer, mens tradisjonelle daghandlere undersøker 5-minutters og 15-minutters diagrammer. Denne prosessen utvider til og med over natten, slik at swinghandlere kan bruke disse gjennomsnittene på et 60-minutters diagram. 5-8-13 Moving Averages Kombinasjonen av 5-, 8- og 13-bar enkle bevegelige gjennomsnitt (SMA) gir en perfekt passform for dagshandelsstrategier. Dette er Fibonacci-tunede innstillinger som står tidstest, men tolkningsevner er nødvendige for å bruke innstillingene på riktig måte. Det er en visuell prosess, som undersøker relative forhold mellom flytteverdier og pris, samt MA-bakker som reflekterer subtile skift i kortsiktig fart. Økninger i observerte momentum tilbyr kjøpsmuligheter for dagspersoner, mens det reduserer signalet til rettidig utgang. Reduserer det som utløser bearish flytende gjennomsnittlig rollover i flere tidsrammer, og tilbyr selge korte muligheter, med lønnsomt salg dekket når flytende gjennomsnitt begynner å bli høyere. Prosessen identifiserer også sidelengs markeder, og forteller dagens handelsmann å stå til side når intradag trending er svak og mulighetene er begrensede. To handelseksempler Bruke 5-8-13 i en lang handel Apple (AAPL) bygger et grunnmønster over 105 (A) på 5-minutters diagrammet og bryter ut på kort sikt over lunsjtiden (B). 5-, 8- og 13-bar SMAer peker til høyere bakken mens avstanden mellom bevegelige gjennomsnitt øker, signalering stigende rally momentum. Prisen beveger seg i bullish retning på toppen av de bevegelige gjennomsnittene, foran en 1,40-punkts sving som gir god dagshandel. Rallyboder etter 12.00. Prisen går tilbake til 8-baren SMA (C), mens 5-baren SMA trekker seg tilbake og finner støtte på samme nivå (D), foran en siste rallystøt. Aggressive daghandlere kan ta fortjeneste når prisen reduserer gjennom 5-baren SMA eller vente på flytteverdier for å flate ut og rulle over (E), som de gjorde i midten av ettermiddagen. Begge prisnivåer gir gode utganger. Ved å bruke 5-8-13 i et kort salg, konsoliderer AAPL nær 109 i slutten av en økt (A) og flåttene senker neste morgen (B). 5-, 8- og 13-bar SMAer peker til lavere grunnlag, mens avstanden mellom bevegelige gjennomsnitt øker, signaliserer stigende salgsmoment. Prisen beveger seg inn i baissejustering på bunnen av de bevegelige gjennomsnittene, foran en 3-punkts sving som gir gode korte salgsgevinster. Salgsstedet stanser midt på morgenen, løfteprisen i 13-baren SMA (C) mens 5-baren SMA spretter frem til den møter motstand på samme nivå (D), foran en endelig selgeslag. Aggressive daghandlere kan ta korte salgsgevinster mens prisheiser over 5-baren SMA eller vente på flytte gjennomsnitt for å flate ut og slå høyere (E), som de gjorde om midt på ettermiddagen. Begge prisnivåer gir gunstige korte salgsutganger. Signaler for å stå til side Sammenheng mellom pris og flytteverdier signalerer også perioder med ugunstige muligheter når spekulativ kapital skal opprettholdes. Trendless markeder og perioder med høy volatilitet vil tvinge 5-, 8- og 13-bar SMAs i stor skala whipsaws. med horisontal orientering og hyppige kryssoverføringer som forteller observante handelsmenn å sitte på sine hender. Handelsområder utvides i volatile markeder og kontrakt i trendløse markeder. I begge tilfeller vil glidende gjennomsnitt vise liknende egenskaper som gir forsiktighet med dagsposisjoner. Disse defensive attributter skal være forpliktet til minne og benyttes som et overordnet filter for kortsiktige strategier fordi de har en ekstern innvirkning på resultatregnskapet. AAPL-bobber og veier gjennom en ettermiddagsøkt i et hakket og volatilt mønster, med prispisking frem og tilbake i et 1-punkts utvalg. 5-, 8- og 13-bar SMAer viser lignende whipsaws, med flere overganger, men liten justering mellom bevegelige gjennomsnitt. Disse høye støynivåene advarer den observante daghandleren om å trekke opp innsatser og gå videre til et annet sikkerhetssystem. Bunnlinjen 5-, 8- og 13-bar enkle glidende gjennomsnitt gir perfekte innganger for daghandlere som søker raske fortjeneste på lange og korte sider. De bevegelige gjennomsnittene fungerer også godt som filtre, og forteller fastfedte aktører når risikoen er for høy for intradagmeldinger. (Se også: Justere strategier for å flytte gjennomsnittlige nedfarter.) GuruFocus lønnsomhet rangerer hvor lønnsomt et selskap er og hvor sannsynlig selskapets virksomhet vil forbli den måten. Det er basert på disse faktorene: 1. Driftsmargin 2. Utviklingen i driftsmarginen (5 års gjennomsnitt). Selskapet med en oppgangsmargin har en høyere rang. 3. Lønnsomhetens overensstemmelse 4. Piotroski F-Score 5. Forutsigbarhetsgrad Maksimum rangering er 10. En rangering på 7 eller høyere betyr høyere lønnsomhet og kan forbli den måten. En rangering på 3 eller lavere indikerer at selskapet har hatt problemer med å tjene penger. Lønnsomhetsrangeringen er ikke direkte relatert til Financial Strength Rank. Men hvis et selskap er konsekvent lønnsomt, vil dets økonomiske styrke bli sterkere. Lønnsomhet Vekst. 8 10 (Industrimedian: 3,71 vs. AAPL: 27.19) Rangeres blant selskaper med meningsfylt driftsmargin. AAPL s Operating Margin Range I løpet av de siste 10 årene Min: 17.93 Med: 28.43 Maks: 35.3 Nåværende: 27.19 (Industry Median: 2.74 vs AAPL: 20.77) Rangerte blant selskaper med meningsfylt Net margin. AAPL s Nettomarginalområde i løpet av de siste 10 årene Min .: 14.22 Med: 21.55 Maks: 26.67 Nåværende: 20.77 (Industrimedian: 5.35 vs. AAPL: 35.17) Rangeres blant selskaper med meningsfylt ROE. AAPL s ROE Område i løpet av de siste 10 årene Min: 27.93 Med: 34.32 Maks: 47.08 Nåværende: 35.17 (Industry Median: 2.76 vs. AAPL: 14.59) Rangeres blant selskaper med meningsfylt ROA bare. AAPL s ROA-område i løpet av de siste 10 årene Min .: 14.59 Med: 19.27 Maks: 29.31 Nåværende: 14.59 (Industry Median: 9.94 vs. AAPL: 253.05) Rangerte blant selskaper med meningsfylt ROC (Joel Greenblatt). AAPL s ROC (Joel Greenblatt) Område i løpet av de siste 10 årene Min: 253.05 Med: 361.78 Maks: 517.61 Nåværende: 253.05 (Industry Median: 2.10 vs. AAPL: 16.40) Rangerte blant selskaper med meningsfull 3-årsomsetningsvekst. AAPL s 3-årig inntektsvekstrate i løpet av de siste 10 årene min: -15,4 Med: 21,5 Maks: 46,8 Nåværende: 16,4 (Industrimedian: 6,10 mot AAPL: 17,10) Rangeres blant selskaper med meningsfull 3-årig EBITDA vekstfrekvens . AAPL s 3-årig EBITDA Vekstfrekvens i løpet av de siste 10 årene Min .: -47,1 Med: 47,65 Maks: 112,7 Nåværende: 17,1 (Industrimedian: 6,50 vs. AAPL: 15,50) Rangeres blant selskaper med meningsfull 3-årig EPS uten NRI Vekst Bare sats. AAPL s 3-årig EPS uten NRI Vekstrate i løpet av de siste 10 årene Min: -59.8 Med: 47.95 Maks: 182.7 Nåværende: 15.5 GuruFocus har oppdaget 8 advarselsskilt med Apple Inc AAPL. Over 500 000 mennesker har allerede blitt med i GuruFocus for å spore de aksjene de følger og utveksle investeringsideer. Finansinntekter netto inntekter drift kontantstrøm gratis kontantstrøm drift kontantstrøm netto inntekt advarsel tegn guru handler aapl guru handler i første kvartal 2016 AAPL guru handler i Q2 2016 AAPL Guru handler i Q3 2016 AAPL Guru handler i Q4 2016 insider handler Siste Guru handler med AAPL (Oppgi de med endringer i antall aksjer på mer enn 20, eller påvirke porteføljen mer enn 0,1). Peter Lynch Chart (Hva er Peter Lynch Charts)? Forretningsbeskrivelse Handlet i andre land: Apple Inc designer, produserer, markedsfører mobile kommunikasjonsmedieenheter, personlig datamaskiner, bærbare digitale musikkspillere, selger en rekke relaterte programvare, tjenester, tilbehør, nettverksløsninger, digitalt innhold fra tredjeparter. Apple Inc. er et California-selskap etablert i 1977. Selskapet designer, produserer og markedsfører mobilkommunikasjon og medieenheter, personlige datamaskiner og bærbare digitale musikkspillere, og selger en rekke relaterte programvare, tjenester, tilbehør, nettverksløsninger og tredje - parti digitalt innhold og applikasjoner. Companys produkter og tjenester inkluderer iPhone, iPad, Mac, iPod, Apple TV, en portefølje av forbruker - og profesjonelle programvare, operativsystemene iOS og OS X, iCloud, og en rekke tilbehør, service og supporttilbud. Den selger og leverer også digitalt innhold og applikasjoner via iTunes Store, App Store, iBooks Store og Mac App Store. Selskapet selger sine produkter gjennom sine butikker, nettbutikker og direkte salgsstyrke, samt via tredjeparts mobilnettoperatører, grossister, forhandlere og verdiskapende forhandlere. I tillegg selger selskapet en rekke iPhone-, iPad-, Mac - og iPod-kompatible produkter fra tredjepart, inkludert applikasjonsprogramvare og diverse tilbehør, gjennom sine nettbutikker og butikker. Selskapet selger til forbrukere, små og mellomstore bedrifter og utdannings-, bedrifts - og regjeringskunder. Kundene er i forbruker-, SMB-, utdannings-, foretaks - og regjeringsmarkedet. Dens segmenter omfatter Amerika, Europa, Stor-Kina, Japan, Resten av Asia Pacific. Americas-segmentet omfatter både Nord-og Sør-Amerika. Europa-segmentet omfatter europeiske land, samt India, Midtøsten og Afrika. Det store Kina-segmentet omfatter Kina, Hong Kong og Taiwan. Resten av Asia Pacific segmentet omfatter Australia og asiatiske land, unntatt de landene som inngår i selskapets øvrige driftssegmenter. Hvert operativsegment gir tilsvarende maskinvare - og programvareprodukter og lignende tjenester. Selskapet er underlagt lover og forskrifter som påvirker sin innenlandske og internasjonale virksomhet på en rekke områder. Guru Investeringstips på Apple Inc. David Rolfe Kommentarer til Apple Inc. - 16. januar 2017 Vi bør notere vellykkede eksempler på bruk av overdreven gjeld fra våre egne investerte selskaper. Vurder Apple. Apple (NASDAQ: AAPL) genererer nok kontanter (65 milliarder i driftskasse TTM) at selv etter å ha brukt 10 milliarder kroner i RampD i finanspolitikken 2016, vokste Companys balanse likviditet nesten 10 milliarder kroner, til over 250 milliarder kroner. Denne troen er fanget i utlandet i avvente av en endring i amerikanske repatrieringslover - en potensielt betydelig bullish begivenhet for aksjonærer. I mellomtiden, for å returnere denne kontanter tilbake til aksjonærene, har selskapet utstedt over 75 milliarder i gjeld. Videre, og ofte forlatt unremarked av Wall Streets fineste, er den raske og akselerere veksten i Apples RampD utgifter de siste årene. Klart trenger selskapet ikke å bruke 10-15 milliarder kroner per år for å opprettholde de evolusjonære oppgraderingene til iPhone, iPad, Apple Watch andor nye videostreaming-tjenester. Apples nascent automotive program Project Titan kan ikke være i det hele tatt om å skape en komplett autonom kjøretur (Apple Car), men snarere etableringen av programvare som gjør eksisterende biler smartere eller selv autonome. Nå er det en stor, kreativt forstyrrende mulighet. David Rolfe Kommentarer til Apple - 21. oktober 2016 I kvartalet var Apple (NASDAQ: AAPL) en stor bidragsyter til relativ ytelse. Apple har vært i porteføljer i nesten et tiår. Selv om Apple er en av de mest synlige og allment fulgte virksomhetene i vårt investeringsunivers, tror vi det har lenge lidd på feil markedsoppfattelse at kundenes relasjoner i stor grad er transaksjonelle. Vi ser bevis på disse hit-driven frykten innebygd i systematisk sammentrekning av Apples fremtidige pris-til-inntjening (PE) multipel. Apples PE flere toppet høsten 2007 på ca 38X (ikke lenge etter at iPhone lanserte og SampP 500 PE toppet for den syklusen) og har kontraktet til rundt 12,7X, om enn opp fra 9X og 10x-multiplene sett tidligere i år og i 2013. Vi innser med stor tro at Apple for det meste ikke fortjener å handle på 38X forward-inntjeningen2, men vi tror at Apples iOS-franchise og livrente-lignende økosystem har vist en eksepsjonell evne til å beholde og skaffe gjenta kunder, mens de styrer over 90 av de lønnsomhet generert av smartphone manufacturersqualities vi tror skal hjelpe aksjen generere ekstremt attraktiv avkastning på nåværende flere. Spiros Segalas Kommentarer til Apple - 18. august 2016 Apple (NASDAQ: AAPL), hvis aksjer falt på lull i store produktsykluser, var en stor svikt fra relativ avkastning, sammen med Nike og Alexion Pharmaceuticals. Amazon, fondets største eierandel per 30. juni 2016, var den største bidragsyteren til relativ avkastning. Fra Spiros Segamas Armiel Vurdering andre kvartal 2016 kommentar. Gabelli Funds Kommentarer til Apple - Aug 04, 2016 Apple (NASDAQ: AAPL) (5.1) (AAPL 95.60 NASDAQ) designer Macs, uten tvil de beste PCene i verden, sammen med OS X, iLife, iWork og profesjonell programvare. Apple leder den digitale musikkrevolusjonen med sin iPod og iTunes-nettbutikk. Apple har gjenoppfunnet mobiltelefonen med sin revolusjonerende iPhone - og App Store, og definerer fremtiden for mobile medier og datamaskiner med iPad og Apple Watch. David Rolfe Kommentarer til Apple - 13 juli 2016 Apple (NASDAQ: AAPL) har vært en betydelig underperformer ikke bare i løpet av det siste andre kvartalet (-11,8), men også i nesten et år nå. Aksjene har falt omtrent - 28 på absolutt grunnlag, fra sitt høye tilbake på 20. juli 2015. Dette er andre gang bestanden har blitt satt gjennom wringer siden slutten av 2012 på frykt for topp iPhone vekst og samtidig mangel av innovasjon ut av skunkverkene i Cupertino. Gitt økningen i salget av iPhone 6 i 2015 (pent opp etterspørselen etter en større iPhone, pluss betydelig etterspørsel fra Kina), er vi ikke overrasket over de svakere resultatene i sammenligningene i fjor. Apple-aksjekursen har vært ganske enkel i løpet av de siste halvt dusin årene. Gitt samtykkende fortelling om at Apple er The iPhone Company og ikke bare iPhone når analytikerens estimater for iPhone-salg øker, går aksjene vanligvis frem. Når anslagene blir kuttet, faller aksjen typisk også. Mr. Market er virkelig det binære på Apples aksjekursbevisninger. Vi vil også argumentere for at Mr. Market er ganske stødig når det gjelder totaliteten av Apple. Alt annet som en rasjonell investor ville vurdere når du åpner Apple som en investering, blir bokstavelig talt satt i vakuum når det gjelder aksjen. Verdsettelse ser ut til å være noe vitsomt. Ved en hvilken som helst tradisjonell verdsettelsesmåling, både absolutt og relativt til andre teknologibesparende selskaper, har Apple-lager, etter vår oppfatning, lenge vært billig, men det blir billigere fortsatt på estimatnedskæringer. Faktisk ville vi hevde at Apple-aksjen er verdsatt (6.5X FCF ex-cash) 2 som om å anta at selskapets forretningsperspektiver er lite bedre enn en kullgruve i 10 års avgangsmodus. Her er noen få elementer av overlegenhet, og vi vil argumentere for sjeldenhet i Companys forretningsmodell via deres plattforms-trifekta av maskinvare, programvare og tjenester som burde gjøre noe for investorer: iPhone-brukerbasen er beregnet til 450 millioner. Smartphone industrien brutto fortjeneste tar ca 95. En installert økosystem base av over 1 milliard klissete brukere. 13 millioner aktive App Store-utviklere. 130 milliarder nedlastede Apps. Tilsvarende er programvareservice for bruttoinntektsvirksomhet med en livrente som 40 milliarder kroner med overskuddsmarginer som er større enn gjennomsnittet i selskapet. Selskapets driftsmarginer på 30. Tilknyttede programvareplattformer som inkluderer iOS, MacOS og Watch OS. The Companys nær fanatiske forpliktelser til brukernes personvern. Apple Watch-enhetens salg på 11-13 millioner siden lanseringen. I løpet av de siste fire kalenderårene har selskapet generert nesten 216 milliarder kroner i fri kontantstrøm, inkludert 55 milliarder i løpet av de siste fire kvartaler. 250 milliarder i balanse likviditet. Tusenvis av milliarder av aksjekjøp tilbakekjøp, etter vår mening, under egenverdi. Det kan hevdes at Apples eneste betydelige konkurrent er seg selv. Sikker, Android-leverandører som Samsung, Huawei, Oppo og Xiaomi, er konkurrenter i at hver selger high-end smarttelefoner, spesielt til førstegangs smarttelefon kjøpere. Men det er også slik at en gang en opplever den differensierte karakteren til en ekte high-end smarttelefon, finner mange av disse Android-kundene veien til Apple for et betydelig bedre brukerøkosystem. På dette tidspunktet er konsensus om Apple at iPhone 7 vil bli en kjedelig oppgradering og dermed en flopp. Igjen innebærer dagens verdivurdering av bestanden at Apple igjen er et permanent svekket vekstfirma. Gitt at Apple er vår nest største posisjon, deler vi absolutt ikke så dårlige synspunkter. David Einhorn Kommentarer til Apple - 6. mai, 2016 Vi fortsetter å eie Apple (NASDAQ: AAPL), som har handlet ned til en enkelt siffer PE av en bjørn saksinntekt. Vi tror det er enorm verdi i Apples merkevare og voksende global kundebase som regelmessig kjøper nye enheter og kjøper stadig flere tjenester. Weitz Funds Kommentarer til Apple - 25. april 2016 Apple (NASDAQ: AAPL), skaperen av iPhone, iPad og Mac, gir tilbake til Forskningsfondet (tidligere eliminert i tredje kvartal 2014). Investorene er etter vår oppfatning blitt for pessimistiske om Apples evne til å øke salget av iPhone og for å tjene penger på sin store installerte base av iOS-enheter. I tillegg til vekstutsikter, fortsetter Apple å returnere betydelige mengder penger til andelseierne. Signatur Velg Canadian Fund Kommentarer til Apple - 9. mars 2016 Apple (NASDAQ: AAPL) står overfor usikkerhet knyttet til investorens neste produktsyklus på iPhone. Aksjen er ikke dyrt. GAMCO Investors Kommentarer til Apple Inc. - 22. des. 2015 Apple Inc. (NASDAQ: AAPL) (1.7) (AAPL 110.30 Nasdaq) designer Macs, uten tvil de beste PCene i verden, og har en dominerende posisjon i smarttelefoner og tabletter der produktene representerer gullstandarden i begge kategorier. Apple leder den digitale musikkrevolusjonen med sin iPod og iTunes-nettbutikk. Fra Gabelli Dividend Growth Fund tredje kvartal 2015 kommentar. GAMCO Investors Kommentarer til Apple Inc. - 19. oktober 2015 Apple Inc. (NASDAQ: AAPL) (6.1 av netto eiendeler per 30. september 2015) (AAPL 110,30 NASDAQ) designer Macs, uten tvil de beste PCene i verden, sammen med med OS X, iLife, iWork og profesjonell programvare. Apple leder den digitale musikkrevolusjonen med sin iPod og iTunes-nettbutikk. Apple har gjenoppfunnet mobiltelefonen med sin revolusjonerende iPhone - og App Store, og definerer fremtiden for mobile medier og datamaskiner med iPad og Apple Watch. David Rolfe kommenterer Apple - 15. oktober 2015 Apple (NASDAQ: AAPL) rapporterte en sterkere resultatøkning på over 40 år, drevet av en sunn iPhone-bedrift som rapporterte enhetsandel i hvert land. Men aksjer solgte som markedet begynte sin nesten sesongmessige spørsmålet om Apples langsiktige vekstferdigheter. Vi fortsetter å tenke Apple er i stand til høyt ensifret omsetningsvekst i løpet av de neste årene, hovedsakelig tilskrives Companys massive (vi anslår godt over 500 millioner), oppgraderbar installert enhetsbase. Kombinert med økende kostnadsfordeler på grunn av deres økende omfang, sammen med outsiderte kontanter og redusert andelstelling, mener vi at Apple er i stand til å generere en tosifret renteinntekt per aksjevekst i løpet av de neste årene. Vi tror Apples høyt repeterbare oppgraderingsbase er et biprodukt av deres konstante innovasjon på tvers av ikke bare produkter, men også tjenester og distribusjon, der Apples innsats har vært spesielt forstyrrende gitt deres skala. For eksempel, i løpet av kvartalet annonserte Apple et nytt iPhone-kjøpsprogram som tillater brukere å oppgradere deres iPhone hvert tolv måneder. Programmet vil bli drevet av Apple, og finansiert av en tredjeparts finansinstitusjon. Det er viktig at teleleverandører har liten eller ingen tilstedeværelse i denne nye kjøpsprosessen. Nå, nesten fra dagen, ble iPhone iPhone-subsidier introdusert, vi har sett markedet bekymret over telekomleverandører som antok å forhandle over innflytelse over Apple. Likevel har de fleste av de store amerikanske teleselskapene i løpet av de siste kvartalet kunngjort utfasingen av slike subsidieprogrammer. Ikke for mangel på etterspørsel eller effektivitet, vi ser denne fasingen, hadde mer å gjøre med kunder som krevde de nyeste og beste enhetene, spesielt fra Apple, sammen med telekommunikasjonsevnenes manglende evne til å betjene denne etterspørselen økonomisk, da en bølge av priskonkurranse har presset abonnementsinntektene. Vi tror Apples nye nye distribusjonsprogram reduserer Companys tillit til teleselskapsleverandører og forkorter oppgraderingssyklusen som burde bode godt for fremtidig iPhone-salg. Ikke minst tror vi Apple har videre bevist at fremtidige kontantstrømmer i sin iPhone-franchise er mer gjentakende enn de er engangstransaksjoner. Som Apple fortsetter å styrke sin konkurranseposisjon, estimerer vi at selskapet nå kontrollerer rundt 90 av verdensomspennende smarttelefonavinster - en svært sjelden forekomst i noen bransje, langt mindre det høyt konkurransedyktige forbrukerelektronikk segmentet. Med tanke på tilbakekallingen av aksjekursen, anslår vi at Apple handler med en enkeltsiffret pris til inntjeningsflertall (justert for balansen i kontanter), som er vesentlig lavere enn markedet og jevnaldrende, til tross for Apples overlegne konkurranseposisjonering og lange hale med tosifret vekst, så vi la til stillinger. Topprangerte artikler om Apple Inc

Comments

Popular Posts